Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ

Σε κάθε σημαντικό επίτευγμα πίσω απο τους πρωταγωνιστές κρύβονται άνθρωποι που πολλες φορές συμβάλλουν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απο αυτόν που φαίνεται στους έξω.¨Ετσι λοιπόν πίσω από το ασταμάτητο τρένο της ομάδας  των Βαγίων στους σχολικούς αγώνες παίζουν καθοριστικό ρόλο 2 πολύ σημαντικά πρόσωπα . Αν και δεν έχουν συμπληρώσει χρόνο συμμετοχής ,κάτι που είναι θέμα χρόνου έπειτα από την τιμωρία του Σταμέλου και τον σοβαρό τραυματισμού του Τσελιου Κ., εχουν βοηθησει ήδη την ομάδα σε αμέτρητους τομείς.

Το ψυχολογικό ντόπινγκ που κάνουν στους βασικούς ποδοσφαιριστές προφέρωντας την λέξη Π***** με ρυθμούς πολυβόλου είναι κάτι το ανεπανάληπτο,αν δεν το έχεις ζήσει δεν μπορείς να καταλάβεις για το τι μιλάω.Ολόκληρη η ομάδα παίζει για να δει το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη αυτων των 2  καθοδηγητών .Καθισμένοι δίπλα δίπλα στις κρύες καρέκλες του πάγκου δίνουν πάντα το σύνθημα για τη νίκη.Και αν χρειαστεί μπαίνουν μέσα και καθαρίζουν το παιχνίδι

¨Οποιος έχει νιώσει λίγη απο την αίγλη της ομάδας θα έχει καταλάβει σίγουρα για ποια άτομα μιλάω.Κύριοι,  έχω λοιπόν την τιμή να γράφω ενα άρθρο για τον ΤΣΕΛΛΟ ΝΙΚΟ και τον ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΛΟΥΚΑ .Για την λάμψη αυτών των 2 αστέρων που  μας φωτίζει όλους.

Θέλω να αναφέρω ότι ήταν η πιο δύσκολες συνεντεύξεις που έχω πάρει ποτέ καθώς το επιβαρυμένο πρόγραμμα τους και οι πολλαπλές ασχολίες και τα ενδιαφεροντά τους δεν μου επέτρεπαν να τους πετύχω ελεύθερους.Σήμερα το πρωί όμως κατάφερα να τους αποσπάσω για λίγο μέσα από τις αγγαλίες των μυριάδων θαυμαστριών τους και να πραγματοποιήσω την συνέντευξη που όλοι περιμέναμε.

ΛΟΥΚΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ
Πείτε μου σας παρακάλω αρχικά 2 λόγια για την μεγάλη νίκη:
Νιώθω πολύ περήφανος που για άλλη μια φορά αποδείξαμε σε όλους τους ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΥΣ Θεσπιαίους ποιος έχει το πάνω χέρι στα γύρο χωριά !Η ομάδα μου εφάρμωσε εξαιρετικά το σχέδιο τακτικής που τους ειχα πει την προηγούμενη μέρα που δεν ήταν άλλο από το να ρίξουμς Π*****.
 Λίγα λόγια για την διαιτησία:
Κρίνεται απαραίτητο να βγει το σχέδιο του γηπέδου των βαγιων για να καταλάβουν επιτέλους οι θεσπιαίοι πως όλα γήπεδα και κυρίως των βαγιων δεν έχουν γούρνες ή λακκούβες και να μην βουτάνε σαν τα κοτόπουλα!Η διαιτησία ήταν αρκετά καλή δεν νομίζω να υπήρξε κάποιο πρόβλημα.
Πως σας φάνηκε ο αγώνας:
 Οι ομάδες ήταν και οι 2 πολύ καλές ,αλλά ως γνωστών η Π***** εινα Π*****.Θα μπορούσαμε να είχαμε επικρατήσει ευκολότερα αν μας είχαν κάτσει κάποιες φάσεις όπως η εκτέλεση φάουλ του Παναγίωτου η αν με είχε πετάξει στον αγώνα .
 Σχετικά με τον επόμενο αγώνα: Θα προτιμούσα και εγώ και ο προπονητής μου να μην αγωνιστω ούτε σε αυτόν τον αγώνα καθώ θέλω να είμαι φρέσκος για να πάρω μόνος μου τον τελικό Βοιωτίας στην συνέχεια.Οι συγκυρίες τα έφεραν έτσι όμως ώστε να είναι απαραίτητη η παρουσία μου στον επόμενο αγώνα για να επικρατήσουμε..
Η συνεντευξη διακόπηκε στην μέση καθώς ένα μανιασμένο πλήθος θαυμαστριών τον βούτηξε για να τους υπογράψει αυτόγραφα αλλά και να βγάλουν φωτογραφίες.Ελπίζω ότι στον επόμενο αγώνα θα ολοκληρωθεί η συνεντευξη μας.

Ο ΤΣΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ το μεγάλο αστέρι με το 11 στην πλάτη ήταν σάφως λακονικότερος καθώς δεν πολυλογεί αλλά μιλάει ουσιαστικά όπως μέσα στο γήπεδο.

Πείτε μου Κε Τσελλο ποιές είναι οι σκέψεις σας μετά από αυτόν τον δύσκολο αγώνα:
Δεν έχω να σχολιάσω και πολλά παρα μόνο οτι κέρδισε ο καλύτερος και μπορούσαμε να είχαμε καθαρίσει το παιχνίδι νωρίτερα αν αγωνιζόμουν εγώ η ο Μερκούρης.
Δυο λόγια προς τους αντιπάλους σας:
Eίναι σκληρή είναι σκληρή του Βαγαίου η Ψ***.
Πως βλέπετε τον επόμενο αγώνα:
Από την στιγμή που θα αγωνιστώ εγώ και ο Μερκούρης το αποτέλεσμα είναι 1 και είναι η νίκη
Πείτε μαε  κάτι τελευταίο και 2 λόγια προς τους θαυμαστές σας.:Tέλος καλό όλα καλά ως συνήθως παιδιά .Στον επόμενο αγώνα θα εξαργυρώσω την αξία του ποδοσφαιρικού μου ονόματος με ΓΚΟΛ.Σας περιμένω όλους μετά το τέλος του αγώνα για αυτόγραφα.
Ευχαριστώ πολυ Κε Νίκο ,μην σας καθυστερώ άλλο από το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα σας.
Να' σαι καλά φίλε μου ελπίζω να τα ξαναπούμε μετά τον επόμενο αγώνα.

¨Εφυγε και αυτός με την ολοκαίνουρια MERCEDES του και την λαμπερή συνοδό του.


Είμαι πραγματικά συγκινημένος που κατάφερα να αποσπάσω κάποιες πολύτιμες λέξεις αυτών των 2 ινδαλμάτων.

3 σχόλια: